Nummer/link | Dokument(er) |
---|---|
Spørgsmål 11 04-11-2024 |
Spm. om en uddybning af, hvor hyppigt safetyafgiften bliver evalueret Svar: Svar på TRU L 9 spm. 11.pdf |
Spørgsmål 10 04-11-2024 |
Spm. om en garanti for, at safetyafgiften nedsættes tidligere, såfremt antallet af passagerer fortsætter med at stige Svar: Svar på TRU L 9 spm. 10.pdf Kopi af svar på TRU L 9 spm. 2.pdf |
Spørgsmål 8 23-10-2024 |
Spm. om teknisk bistand til et ændringsforslag, hvor privatfly med under 10 sæder også omfattes af safetyafgiftsordningen Svar: Svar på TRU L 9 spm. 8.pdf |
Spørgsmål 7 23-10-2024 |
Spm. om, hvorfor ordningen kun gælder passagerfly med over ti sæder Svar: Svar på TRU L 9 spm. 7.pdf |
Spørgsmål 9 25-10-2024 |
Spm. om teknisk bistand til et ændringsforslag, hvormed der stilles krav om inden udgangen af 2026 at gennemføre en midtvejsevaluering af Trafikstyrelsens økonomi i relation til safetyafgiftsordningen Svar: Svar på TRU L9 spørgsmål 9.pdf Bilag til svar på TRU L9 spm. 9 - Ændringsforslag til L9 (Midtvejsevaluering af safetyafgiftsordning).pdf Kopi af svar på TRU L 9 spm. 2.pdf |
Spørgsmål 6 11-10-2024 |
Spm., om safetyafgiftsordningen sikrer en retfærdig omkostningsfordeling, når passagerselskabernes bidrag krydssubsidierer kontrol- og tilsynsomkostninger for sektorer, der ikke er direkte gebyrbelagte Svar: Svar på TRU L 9 spm. 6.pdf |
Spørgsmål 5 11-10-2024 |
Spm. om branchens egne bekymringer for konsekvenserne af endnu en afgift, der skaber udfordrende konkurrencevilkår Svar: Svar på TRU L 9 spm. 5.pdf |
Spørgsmål 4 11-10-2024 |
Spm., om tidspunktet for stigningen i safetyafgiften er hensigtsmæssigt Svar: Svar på TRU L 9 spm. 4.pdf |
Spørgsmål 3 11-10-2024 |
Spm., om en safetyafgift, der løbende fluktuerer og derved skaber usikre rammevilkår, er hensigtsmæssig for en konkurrenceudsat branche Svar: Svar på TRU L 9 spm. 3.pdf |
Spørgsmål 2 10-10-2024 |
Spm. om bistand til et ændringsforslag om en midtvejsevaluering af Trafikstyrelsens økonomi og det fastsatte niveau for safetyafgiften, så det sikres, at afgiften sænkes, når balancen i styrelsens økonomi er genoprettet Svar: Svar på TRU L 9 spm. 2.pdf |
Spørgsmål 1 10-10-2024 |
Spm. om Trafikstyrelsens egne initiativer for at nedbringe udgifter i perioden, hvor underskuddet i safetyafgiftsordningen er blevet oparbejdet Svar: Svar på TRU L 9 spm. 1.pdf |